Hur ofta skriver jag om sex, eller deklaration?

Varje gång jag ska skriva nyckelord till mina inlägg ser jag mina mest använda sådana, och ett av dessa är sex. Jag har försökt komma underfund med hur ofta jag egentligen skriver om sex, antingen siffran eller akten. Men jag kan inte komma på särskilt många gånger, och mig veterligen har jag aldrig fyllt i det som ett nyckelord. Det kanske är ett stående nyckelord hos alla blogg.se:are?

... och nej, inte ens det här inlägget lägger jag till det som ett nyckelord.

... däremot lägger jag till deklaration, bara för att visa på att jag faktiskt var duktig och deklarerade idag. Det suger ju dock att jag för första gången i mitt liv måste betala tillbaka. Så går det när man jobbar svart en sommar - tänk på det, barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0