Minnen.

Det är konstigt det där med möten som sker i ens liv. Vissa människor glömmer man ju faktiskt ganska snabbt, medan andra stannar kvar i en. I hjärtat. John Lennons visdomsord "The odds of not meeting in this life are so great that every meeting is like a miracle" är så vackra att alla borde ta de till sig. Jag menar, tänk på alla människor som finns därute egentligen. Just nu lyssnar jag på Here Comes The Sun och tänker på Honom - som tänker på mig varje gång han lyssnar på den låten. Det är fantastiskt. Vi träffades under max en vecka när jag var i Australien. En vecka. Det mötet kommer att finnas för resten av våra liv i våra hjärtan. Det må låta fånigt, men det är sådant jag lever på. Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är så fin. Jag älskar dig.

2008-04-03 @ 08:44:45
URL: http://ausa.blogg.se
Postat av: Kristin

Åsa - DU är finast. Och jag älskar dig MEST!

2008-04-03 @ 14:08:47
URL: http://kin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0