Oväntade samtal.

För några veckor sedan ringde någon min mobil och skrek på typ arabiska, väldigt högt och väldigt argt. Även fast jag förstod att denna person ringt fel, tyckte jag att det kändes lite otäckt. Tidigare idag ringde ett okänt nummer och jag i min baksmälla bestämde mig för att inte svara. När det för en stund sedan ringde igen och jag svarade, dock ej mindre bakfull men med en viss nyfikenhet på vem det skulle vara - så var det givetvis den skrikande människan igen. Jag försökte säga att han ringt fel och till slut lugnade han ner sig och sa "ja, fel, fel fel..." innan han lade på. Man blir ju lite nyfiken på vem personen är, fast jag är nog allra mest nyfiken på vem det är han vill ringa och skälla så fruktansvärt på? I'm happy it's not me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0