Piggelin i mängder.

Varför har ingen sagt till mig att man kan inhandla ett 15-pack Piggelin för den förmånliga summan 29:90 på Maxi? Jag har gått och suktat efter de fina förpackningarna med Ben&Jerry-glass men tycker mig inte direkt har råd att köpa en dryg liter glass för 50 spänn. Men så idag gick jag runt med min andradagsbakfylla och var totalt uttorkad när jag kom fram till isglassarna, och vad hittar jag om inte ovan nämnda paket med Piggelin. Klockrent. Det kan ha varit det bästa som hänt mig på väldigt länge.

Frågan är dock hur länge det kommer att räcka - och kan man få bieffekter om man äter för många Piggelin på en och samma dag? Jag har nämligen ätit tre stycken bara ikväll...

Kommentarer
Postat av: Herr D Isglass

Bjussar du eller?

2008-04-22 @ 02:01:17
Postat av: Kin

D - ja, såklart! :)

2008-04-22 @ 09:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0