Snabba bud.

Ibland sitter man och tror sig ska ha en sedvanlig kväll i sin ensamhet och i filmens tecken. Gärna med sin bästa vän Cola Light. Men så i bakhuvudet har man tankarna om att det faktiskt är onsdag,  och att man därmed borde ha gått till Systemet tidigare och bestämt med sina fellow kamrater att man ska förtära en av de goda dryckerna under kvällen. Nu blev det inte så. Att jag gick dit alltså. Jag var i skolan till ganska sent och sedan gick jag hem och lyssnade på veckans skörd av demos. I skrivande stund sitter jag i mysbyxor och äter men har precis bestämt mig för att joina grabbarna i Grottan och sno några av deras öl. Det låter som en bra plan i huvudet även fast kroppen tvekar till det just nu. Men jag är inte den som är den. Nu: dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0