Sömnproblem och monster - eller tankar om Göteborg.

Okej, såhär mycket kan jag sova just nu. Så mycket att jag istället bloggar, menar jag. Kl. 5.35 avgår tåget mot Göteborg imorgon. Eller inatt, skulle jag hellre vilja säga. Det kommer inte att bli kul då klockan ringer, därför förbereder jag mig så gott jag kan nu så att jag i princip kan gå i sömnen till stationen. Jag blev för övrigt utnämnd manager i vår grupp idag då jag tog hand om ärendet att hämta tågbiljetterna. Skönt att veta att man har skillsen, liksom.

I Göteborg ska jag förutom att träffa Gabbe, Emma, Sara och Calle och förhoppningsvis andra härliga människor även hälsa på Groove tillsammans med mina reskamrater Robert och Max. Vi ska bland annat intervjua en viss Gary till vår uppsats. Bara namnet skrämmer livet ur mig, då han delar det med engelskaläraren jag hade när jag bodde och pluggade i London. Han påminde mig mest om monstret i The Goonies, i första delen av filmen då han faktiskt var läskig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0