Tomheten efter explosionen.

Onsdag natt och jag är fortfarande sjukt trött efter Stockholmstrippen. Och allt känns tomt efter att hela helgen var så fullkomligt hektisk med konstanta roligheter. Kanske inte det bästa av mig att vara uppe klockan två då, kan tyckas, men ibland kan man inte slita sig från diverse kryptiska meddelanden. Hur som helst har jag sällan varit så trött så många dagar i rad - kanske är det så att åldern faktiskt börjar ha en rejäl påverkan på kroppen när man festar två dagar i rad och spenderar en tredje med att dricka vin? Jag tror det.

Nu är C-uppsatsskrivandet igång. Känns stabilt än så länge - imorgon har vi ett andra möte och efter det hoppas jag att vi kan börja skriva på allvar. Sen så småningom blir det Göteborg för intervjuer och förhoppningsvis även Stockholm för samma ändamål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0