Vem bestämmer vad du ska lyssna på?

image100


Enligt last.fm lyssnade jag tydligen på Bruce Springsteen för drygt 38 år sedan - det är onekligen intressant fakta, som kanske är sann. Dessutom ska jag enligt samma källa lyssna på Babyshambles French Dog Blues om 428 dagar. Trevligt, tycker jag. Last.fm har ju gjort fina val, så varför inte.

I övrigt sitter jag och dricker vin och har precis avnjutit ännu en av mina fabulösa måltider i form av (givetvis)  egengjorda vitlöksköttbullar samt välkryddade potatisbullar med vitlök och persilja stekta i massor med smör. Snart ska jag bege mig över till Jens och sedan är det utgång - med min vitlöksandedräkt lär jag få hångla hur mycket jag vill ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0