Festivalslut och kommande vecka.

Regnet lägger sig över Notodden och jag sitter med värk i fötterna och dricker energidryck. Jag har sovit drygt 15 timmar sen i torsdags och jobbat minst det dubbla. Inte helt lätt för kroppen. Men nu ska vi snart bege oss tillbaka och gå på jobbfest med öppen bar. Imorgon bär det av till Oslo, så särskilt mycket öl kommer det kanske inte drickas - men det blir ett fint avslut på dessa sex veckorna. På torsdag åker jag till Sverige och Borås och sedan i helgen blir det Way Out West innan uppslutning med mamma i Helsingborg för att sedan åka till Kalmar på söndag för att flytta ut lägenheten. Vart jag tar vägen därnäst vet ingen, inte heller när flytten mot Tönsberg går. Det är ett spännande liv.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej igen....om du har tid får du komma och titta in i butiken när du kommer till götet...fast finns kanske ingen tid...Vi kom ju på att vi lagt vår invigning samma helg som WAy out west...inte det bästa kanske..

Så vad ska du göra nu....kul och lite spännande att inte veta och speciellt när man har tankar om att resa eller flytta till något annat spännande ställe.

Jag drömmer mig bort rätt ofta...speciellt till resandet men nu får jag väl stanna lite i tiden och försöka driva en affär ett tag....New York är en stor dröm....tänk att kunna bo där....du var väl där ett tag eller i alla fall i USA...

HA det bra

2008-08-03 @ 20:46:40
URL: http://www.reggieandfriends.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0