Kan jag få välja pausmusik?

Igår när jag och Robert hade tre timmars vila inför nästa pass, var det inte jättelätt att slappna av helt. Precis nedanför vårt fönster spelade nämligen två grabbar typ tio-femton låtar om och om igen, varav hälften var Beatles. Duktiga, men just då ville jag helst ha det lite tyst. Nu när jag försöker vila mig inför jobb 17-03 ikväll/natt vill jag INTE lyssna på random indiander som också placerat sig precis nedanför vårt fönster. Det är en sak att höra skön blues eller annan musik på lite avstånd, men detta är inte roligt. Tur att kvällens band på Rallar'n är ett populärt AC/DC coverband. Kan bli kul.

För övrigt är Gabbe världens bästa som inhandlat biljett till Way Out West åt mig. Nu finns ingen återvändo och det kommer bli en helt fantastisk, underbar helg!

Kommentarer
Postat av: ewa

jag längtar big time.

2008-08-01 @ 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0