Katter, Köpenhamn och lite annat...

Oj. Jag
har inte haft en lugn stund sedan strax innan festivalen i Notodden. Helgen i Göteborg var hur fin som helst - jag förstår fortfarande inte riktigt storheterna jag fick se och lyssna till med egna ögon. Och att vi fick höra Rockin' in the free world live. Jag ringde till Tobbe som grät för att han fick höra, vilket kanske var det allra finaste. Och alla underbara människor jag fick hänga med - jag är en lyckligt lottad människa.

Nu sitter jag i Helsingborg efter en lång dag i Köpenhamn med Hanna och Stuart. Vi gick runt på Ströget, jag köpte fina kryddor hos Systrarna Grene och sen gick vi och åt på fantastiska Wagamama innan vi besökte Glyptoteket och tittade på mumier.

I måndags åkte jag och mamma till Kalmar och flyttade ur min lägenhet. Så i tisdags gick flyttlasset tillbaka till Helsingborg i form av hela baksätet helpackat med mina grejer. Imorgon ska mina grejer magasineras och jag kommer ha en resväska och en gitarr att leva med. Känns jävligt skönt, måste jag säga.

Nu ska jag dricka upp min färskpressade äpplejuice och sen mysa med den galna katten. Tre månader gamla Emil är min nya kärlek. Synd bara att han springer runt som en galning med den andra katten på natten, studsar som en boll genom vardagsrummet och på min mage och diverse andra kroppsdelar då och då. Inte ett kul sätt att vakna på.

Kommentarer
Postat av: Senor Desconocido

Lyckades du ringa under Neil? För mej dog nätet helt efter Håkan, jag måste nog byta operatör...

2008-08-13 @ 23:03:03
Postat av: D

Det var du som skrek "Jag ääälskar däjj Daniel!!" när BD spelade va? Haha

2008-08-14 @ 18:33:47
Postat av: Tobbe

Tack igen, det var grymt att du ringde!



Kramkram



/ T

2008-08-25 @ 00:32:09
URL: http://tok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0