Planering?

Det är svårt att uppdatera bloggen och därmed uppdatera omgivningen om vad som pågår i sitt liv, när man knappt vet själv vad som händer. Just nu försöker jag få ihop nästkommande två veckor innan jag beger mig tillbaka till Norge. Jag skulle kunna stanna här i Mörarp och inte göra ett skit. Hade varit ganska skönt, men jag är för rastlös för det, det finns för många människor jag vill träffa, och det finns för mycket konserter jag vill besöka. Istället har jag planerat in Malmöfestivalen och Flogging Molly och Millencollin - det bara måste ses och Gabbe kommer vara där, likaså Robert. Nästa helg blir dock ett problem, det vankas reunion men vart vet vi inte riktigt och tåg- och bussbiljetterna är tokdyra för tillfället så frågan är om folk vill/kan resa. Sedan vill jag se WInnerbäcks avslutningskonsert i Linköping på lördag också. Nåväl, en sak i taget. Ikväll ska jag på inflyttningsfest hos några jag inte känner, med Hanna och Stuart. Ölen står på kylning, och det blir säkerligen en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Robban

Vi styr upp en grym plan på torsdag helt enkelt!

2008-08-17 @ 14:17:15
URL: http://freden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0