Tidskrifter och Platekompaniet.

Någon som skriver för Allt om Tidskrifter har hittat vår C-uppsats och tyckte tydligen att den var värd att nämna på deras hemsida. Det var ju kul att få den uppmärksammad, om så bara på en sida som den. Way to go!

Idag har jag fått bekräftat studieuppehåll, samt blivit kallad på intervju hos Platekompaniet på måndag på Richards hotell av alla ställen. Ska bli intressant. En tjej här i Notodden hade varit på intervju hos dom i Oslo och de hade värsta testet, men jag tror nog jag ska klara ett sådant, nörd som jag är. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: ewa

lycka till gumman! jobbet är ditt om du vill ha det.

puss.

2008-08-29 @ 09:39:03
URL: http://ewalee.blogspot.com
Postat av: Anna

Grattis, kul att få uppsatsen omnämnd! Jag var inne och tittade som hastigast på den, ska kolla lite närmare när jag har hjärnan mer påkopplad! Hoppas du har det bra i norge!

2008-08-30 @ 14:36:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0