Tre dagar.

Sitter på Scandic Frimurarna i Linköping - lite illamående, men väldigt glad. Tre dagars turné runt och snart tar bussen tillbaka mig till Helsingborg. I torsdags såg jag Flogging Molly och Millencollin i Malmö och hade en fantastiskt fin kväll som slutade på Debaser och shottar och blåmärken. Fredagen bestod av några av dom finaste människorna i världen på ett av de finaste ställena i världen - vi grillade vid fästningen och drack öl. Igår tog jag mig sedan vidare till Jönköping där jag åkte Winnerbäcks fansbuss till Linköping där jag fick se turnéavslutningen. Otrolig lycka, det var eurofori och att befinna sig i Linköpingspubliken betyder en kärleksförklaring till Lasse som inte går att beskriva. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Ida

Eeeeh.. bilder tack?

:)

2008-08-25 @ 08:56:46
Postat av: sara

Skall bara passa på att tacka officiellt för senast. Du är HÅRD som pallade med en extra dag efter våran grillkväll. Reapekt. Fin bild på huset med, jag kanske kommer o flyttar in, vem vet, bror min börjar yra om att det går att arbeta som tomatplockare i Norge?? HA!



Puss så länge, Love you grrlfriend!

2008-08-25 @ 23:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0