Dagens meningslösa blogginlägg.

Kaffe och sista avsnittet av Gossip Girl för säsongen är ett bra sätt att vakna upp på. Det är väldigt frustrerande att vakna till vid två-tre och vilja gå upp för att kunna avnjuta lite solljus, men med behovet att sova ett par timmar längre. Jag förstår verkligen inte hur de som alltid jobbar natt klarar av det. Lyckligtvis är det ju dock kul på jobbet, så det går ju bra ändå.

Den senaste veckan har jag hamnat i något slags tjejlyssnande (= lyssna på samma låt om och om igen) av två låtar. Chasing Cars med Snow Patrol och Famous Bliue Raincoat med Leonard Cohen. Det går liksom bara inte att sluta. Det kan vara en effekt av att lyssna på radio på jobbet där man får dras med diverse otäcka låtar.

Kommentarer
Postat av: D.

Haha, så jag är en tjejlyssnare alltså.

2008-12-11 @ 04:03:50
Postat av: Toffe

Vilket sammanträffande, Famous Blue Rain Coat har legat på min top-3 de senaste veckorna!

2008-12-12 @ 15:03:37
Postat av: D.

Förresten, just den låten spelade jag mycket i Augusti.

2008-12-12 @ 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0