Det susar i mina öron och snart är det jul.

Ja, susingen har pågått ett tag nu. Inte alls särskilt kul, jag hoppas bara att det inte är något slags miniformat av tinnitus som utvecklas till något värre med tiden. Det är med andra ord ganska högljutt inne i fabriken, och med hörselkåpor med inbyggd radio blir det lätt att man skruvar på högsta volym när det kommer en bra låt eller om maskinerna bara låter lite för mycket.

Nu märks det att det snart är jul. Inte för att de känslorna infunnit sig än, men för att det spelas jullåtar hela tiden på radion, de första kalenderluckorna är öppnade och julklappshysterin återigen infunnit sig. Fast jag har mest trubbel med vad jag själv ska önska mig - jag kommer faktiskt inte på en enda sak. Hm. I söndags var vi och tittade på julgranständningen på torget här i Tönsberg, det var mysigt och folket sjöng och dansade. Vi gick hem när vi inte kunde känna tårna längre, och på natten började det snöa så det var kanske inte så konstigt. Nu är det vitt och fint och jag hoppas att det håller i sig till jul!

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Du ska önska dig cdskivor. I mängder. =)

2008-12-03 @ 09:00:13
Postat av: Åsa

Jag tycker du kan önska dig det jag ska köpa till dig, för då vet jag att jag köpt rätt grejer ;) Kruxet är bara att få dig att önska dig det, utan att veta vad det är.



Vad mysigt det lät att titta på julgranständningen. Det började faktiskt snöa här också nu i eftermiddags, och snöar fortfarande! Det lär nog inte ligga kvar till jul, men jag hoppas på en vit norsk jul iallafall :) Vi ses snart darling! Puss

2008-12-03 @ 21:18:09
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0