Hultsfred Älskar Winnerbäck och det gör visst jag också.

En natt av fyra är avklarad, och det känns redan jobbigt att vakna när det är mörkt ute. Med tanke på att solen går upp så sent nu också, så kommer jag typ inte uppleva dagsljus på hela denna veckan. Nåväl, det är ganska skönt att jobba natt ändå, och eftersom jag har kul på jobbet (för det mesta) klagar jag inte heller.

I måndags köpte jag så min första biljett till Hultsfredsfestivalen. Någonsin. Jag har tidigare år fått biljett i födelsedagspresent, sedan har jag vunnit biljetter hela fyra år, sen jobbat i tre. Känns ganska bra, och enda anledningen till varför jag köpte denna gången var för att det var specialfestivalpasset Hultsfred Älskar Winnerbäck, vilket betyder att jag får se Snoddas på onsdagen. I mitt huvud får jag inte riktigt ihop det än - det kommer att bli så jävla coolt. Jag menar, Lovesång, Smells like Herr Larsson och Tuffa Filmer. Och framför alla andra låtar - Prinsessor.

Kommentarer
Postat av: Josie

åhhhhh.. jag älskar snoddas.. Saft är min favvo :D

2008-12-11 @ 12:58:20
URL: http://www.yowsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0