Jobbkväll - no beer for me!

Jag känner mig väldigt duktig som jobbat ikväll istället för att dricka öl. Sju och en halv timme utan rast, fyrahundra personer att servera uppdelat på drygt tjugo stycken. Mina två, eller kanske tre, produktionsledare på Findus var där - vilket kanske var lönande. Flinka svenska jenta, kanske de säger till varandra och låter mig jobba kvar till i sommar. Vi får väl se. Lyckligtvis såg bara personal min bravad med att täcka en hel vägg vid receptionen med brunsås. En av många skålar på vagnen jag körde åkte rätt ner i golvet och fylld med sås som den var sa det "splash!" och folk trodde att någon spytt ner golv och vägg. Kvällens höjdpunkt, kul var det i alla fall. Och en dryg tusenlapp extra får jag i fickan nästa månad. Hurra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0