Mellandagar och nyårsplaner.

Efter ett par dagar i Notodden och Borås har jag nu anlänt till Helsingborg. Juldagen spenderades med andra ord inte ute vilket sig bör, utan istället framför en film med familjen. Kände inte riktigt för att närvara vid Notoddens hemvändarfest, även fast ett besök på Rallar'n kanske skulle suttit rätt okej. Hur som helst, annandagen bjöd på skidåkning så en baksmälla då hade inte varit särskilt kul att handskas med. Vi begav oss iväg mot Kongsberg Skisenter på den sena morgonkvisten och några timmar senare stod jag på toppen av berget och undrade hur det där skulle gå, egentligen. Vet inte när jag åkte sist, men det gick förvånansvärt bra redan från början och jag fick en sjuk mersmak. Snacka om balsam för själen att vistas i så frisk luft och bara susa ner för backarna mitt i skogen. Och så sjukt jävla kul det är. Dessvärre var det minus åtta i luften, vilket gjorde att det blev riktigt kallt framåt kvällen så vi av upp vid sjutiden. Trötta begav vi oss hem till Notodden och igår åkte vi över gränsen till Sverige och en mysig kväll i Borås. Nu väntar en vecka som jag ska försöka planera bra så att jag hinner träffa så många som möjligt, så mycket som möjligt. Nyårsafton kommer som det ser ut nu att spenderas i stillhet, vilket just nu känns som det bästa alternativet.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Visst är det Torp man åker till? enda jag fann från Stnsd. Vad händer den 15a hos er? torsdag till söndag 18tur retur kostar 15 resp 1,7 pund!!

Samma priser för 22 till 25 :)

2008-12-30 @ 09:05:42
URL: http://paranoida.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0