Tangled up in blue.

Bob Dylan spelar i Stockholm, Jönköping (!) och Malmö i mars nästa år. Biljetterna släpps om några dagar. To buy, or not to buy? Jag vet att jag kommer vilja se honom när han väl är här, men fyttigrisen vad besviken jag blev på Roskilde. Och vad hemskt det känns att behöva tveka inför att köpa konsertbiljetter för att återigen få se en gammal hjälte. Men han är ju verkligen en bitter, gammal gubbe. Fast han är ju också ändå Mr Bob Dylan. Ja, jag får väl tänka vidare på saken...

Kommentarer
Postat av: cj

Bob Dylan är aldrig bitter. Vissa dagar är han bara lite mer Bob Dylan.

2008-12-05 @ 00:21:00
URL: http://masskultur.wordpress.com
Postat av: D

Överskattad!

2008-12-05 @ 00:52:21
Postat av: martina

bara att inse. bra då, dåligt nu. don't go om du ändå såg gubbfan på roskilde. spar pengarna till nåt grymmare ist. :)

2008-12-05 @ 01:21:33
URL: http://luluhonolulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0