Tolv timmar kvar på 2008.

Sitter här och dricker coffee Dooley's och försöker blicka tillbaka på året som gått. Jag tänkte att det kanske skulle gå lättare med lite sprit i kroppen. Resten av dagen och natten kommer med (nästan) all säkerhet att bli alkoholfri då jag ska spendera den med Hanna. Om inte Stuart drar med mig ut på någon slags pubrunda. Vi får se.

Hur som helst, en sammanfattning av det här året hade bara blivit deprimerande att läsa och jag är trött på att vara ledsen nu. Jag är trött på ångesten av att inte kunna hjälpa de jag älskar och jag är fan i mig trött på att se samma människor lida. Nu och för alltid kommer 2008 vara ett år som jag helst vill glömma. Jag kan inte ens förmå mig att minnas de ljusa och goda stunderna. Men de finns där givetvis också, och främst tänker jag på återföreningsträffarna i Hultsfred och Stockholm. Alltid nära. Jag beger mig in i år 2009 med mycket hopp och kärlek i hjärtat - jag tror att man kan komma långt på det



Kommentarer
Postat av: Markus

Önskar verkligen att 2009 blir bra mycket bättre än 2008 för dig och dina nära.

2008-12-31 @ 17:09:27
Postat av: Markus

Önskar verkligen att 2009 blir bra mycket bättre än 2008 för dig och dina nära.

2008-12-31 @ 17:09:59
Postat av: D.

Now I'm sitting here waiting to leave New Year's Eve

Nothing good came from MMVIII

But death and destruction and my new resolution:

To drink more and laugh more and sleep more and dream more....



Vi satsar på ett fint MMIX tycker jag. Skål för en ny era!

2008-12-31 @ 17:34:03
Postat av: Kristin

D - det var ta mig fan det finaste jag hört på länge. Skål!



Markus - tack min vän, jag hoppas detsamma för dig!

2009-01-01 @ 13:39:37
URL: http://kin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0