Dagen som egentligen inte finns.

Idag är dagen som inte alltid finns. Då måste man ju skriva ett blogginlägg tänkte jag. Annars har jag tappat lite på att skriva blogg, känns inte som att det ger någonting alls längre faktiskt. Vi får väl se hur länge jag har kvar den. Hur som helst, en mycket bra vecka har det varit - min tilldelade grupp i projektet vi håller på med är bra och vi har kul tillsammans. Har dock inte umgåtts med några andra på hela tiden, men det blir väl så. Idag kommer Calle och Sara och det blir lite fest framåt kvällen, fantastiskt kul! Sedan imorgon beger vi oss till Hultsfred och hälsar på Robban och Regina. Det blir Animal Five på puben och jag hoppas på en skön pubkväll med mycket öl, mycket musik, mycket nostalgi. Fast det sistnämnda är jag nog redan ändå, jag hoppade lätt av glädje när jag bestämde mig för att åka dit - det är något med den där byn. Det har varit en lång vecka, så nu ska det bli fint med lite belöning .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0