Fest = bakis.

Gårdagens festande blev mycket lyckat. Det började med en lugn och trevlig förfest i Dungeon med de tre amerikenerna och sedan begav vi oss till puben där vi träffade tvåorna. Jag hade väldigt kul i dimman, träffade en massa folk och hade både trevliga och konstiga konversationer med folk hit och dit, precis som det ska vara. På vägen till Rock hade vi en fotosession utanför fängelset i den nyanlända snön och Johannes italienska flickvän Polly hade världens finaste kamera. Rock bjöd som vanligt på trevligt folk på det sunkigaste stället i stan, och sedan bar det åter av till Dungeon för efterfest och Wii. Sen gick jag och Jens och hittade en kundvagn som jag fick skjuts i hela vägen hem. Det slutade i en kraschlandning på Smålandsgatan, och sen gick jag hem och kraschade i säng.

Ikväll blir det lugnt. Grabbarna i grottan ska till Kåren på köttmarknad deluxe och själv ska jag agera min ålder och ha en skön kväll i min ensamhet. Jag känner mig nostalgisk idag och ska titta på klassiker som "Honey, i shrunk the kids" och "Baby Boom". Fina grejer det.

Kommentarer
Postat av: Calle

Jag kan starkt rekomendera Bill Murrays samlade 80/90-talsalster för bakfylledagar. Det slår faktiskt det mesta!

2008-02-18 @ 21:11:22
URL: http://charliedontsurf.blogg.se
Postat av: Åsa

Hah, hette hon Polly? Och var italienare? Betyder inte det typ kyckling på italienska..? :)

2008-02-18 @ 22:20:46
URL: http://ausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0