Finhelg.

Jag har haft en ovanligt bra vecka och även en fantastiskt fin helg. I veckan har väl skolan varit sådär men vi blev indelade i grupper som ska skriva ett projekt tillsammans och min grupp verkar helbra, så det ska nog gå fint. I fredags kom sedan Hanna och Stuart för att hälsa på mig. Vi spenderade fredagen med att gå och äta på bästa pizzerian i stan och sedan titta på film och äta godis. Mysigt. Igår började vi dagen med att gå en rund till Kalmar Slott och sedan till Domkyrkan innan vi gick en liten shoppingrunda. Det enda som inhandlades var dock näsdukar till Stuart, men det var en mysig runda i alla fall. På kvällen lagade vi oss en tacomiddag och tittade på Melodifestivalen och sedan började vi titta på It. Den tittade jag klart på idag efter att jag löst Rubik's Kub som jag kämpat med ett tag. Känns lite tomt nu, men vi ses snart igen, i Stockholm. Nu ska det snart lagas mat och sedan imorgon blir det tidig uppgång för att påbörja projektet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0