Fredagskväll och plugg.

Det är fredagskväll och jag måste skriva hemtenta. Visserligen kommer jag inte sitta hela kvällen, med tanke på att jag skrivit fyra sidor och det ska in först på tisdag. Men jag hade ju hellre velat ägna helgen till något annat - som till exempel att följa med Jens och Martin till Stockholm och gått på the Cure imorgon. Nåväl, man kan inte alltid få vad man vill och om jag klarar mig till nästa csn utan att behöva låna pengar tycker jag att det är värt allt. Fast jag sitter och är lite bitter för tillfället då jag insett att jag antagligen inte kommer att få se Band of Horses i mars. Jag måste till Stockholm ändå, känner jag - abstinensen börjar krypa sig på. Tur att jag bestämt mig för att flytta dit i höst, jag ska bara hitta någonstans att bo, men det ska inte vara så överdrivet svårt kan jag tycka. Och sen var det det där med praktikplats också.

Nu ska jag snart laga lite mat som ska avnjutas tillsammans med "På spåret" i min ensamhet. Jag fick dock en lätt överdos av sällskap i onsdags och igår så det ska bara bli skönt. Jag menar, jag har ju ändå Grönroos och Gummesson att umgås med om jag skulle känna mig alltför ensam.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tänk den som fick gå på the Cure, ville dit men då var givetvis allt slutsålt. Lycka till med hemtentan! Kul om du kommer till Stockholm i höst, säg till om du vill att jag undersöker praktikplatsmöjligheter med min skivbolagskompis!

2008-02-09 @ 18:00:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: Teresa

Här är du alltid välkommen! Det blir trångt, men det går att lösa tills du hittar eget! kram

2008-02-10 @ 10:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0