Stockholm i höst?

Ja, just nu känns det som att Stockholm blir min framtid. Eller åtminstone till hösten. Jag känner nog mest att jag inte vill vänta tills i sommar att söka praktik i NYC vilket jag isåfall skulle behöva göra, och sedan fixa allt med visum och grejer igen. Det skär i hjärtat att bestämma sig för att inte åka dit så snart igen, men å andra sidan har jag ju faktiskt längtat till Stockholm under en längre tid. Men med tanke på inlägget nedan kan det ändras när som helst.

Borås i helgen var fantastiskt fint. Jag fick träffa hela släkten som bor där, inklusive kusiner. Mysigt. Och sen fick jag spendera många timmar själv med farmor och farfar, vilket jag uppskattade otroligt mycket. Kul att kunna hjälpa till lite med att köpa tidningen och laga mat också, önskar att man kunde få göra det lite oftare.

Nu ska det överlämnas presenter till Martin som fyllde år igår. Tre tårtkalas på en vecka är inte helt fel. Efter det bär det av till Maxi för att inhandla mat, vilket är väldigt välbehövligt för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0