Band of Horses.


Min största musikupptäckt 2007: Band of Horses. Eftersom de var så hypade i USA under hösten höll jag mig mest borta från att lyssna på dom. Fråga mig inte varför, men jag fungerar så. Väl hemma i Sverige gick de dock inte att undgå att lyssna på, och därmed sitter jag nu här utan biljett till spelningen på Debaser Medis 6 mars. Min räddning skulle vara att köpa biljett till rummet där man får se konserten genom ett panoramafönster, för samma pris. Och just nu lutar det åt det. Tur att jag har en Daniel som verkar tycka om dom lika mycket som jag och acceptera att se konserten lite annorlunda från vad man är van vid.

Kommentarer
Postat av: D

Jag är bra bra jag.

2008-01-31 @ 01:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0