Dagens sanning.

Har spenderat hela dagen hos Hanna, det var fint. Eftersom jag har provisoriskt boende hos syster och sambo i Mörarp var jag tvungen att bege mig hemåt efter timtals snack vid köksbordet samt en väldigt underlig film. När jag gick av tåget var det en äldre man framför mig och sedan hoppade en mystisk blond långhårig kille med skinnjacka (en beskrivning som visserligen stämmer bra överens med Daniel) av efter mig. Och på de femtio meterna innan han vek av hann jag föreställa mig ett antal skräckingivande scenarion. Ännu en gång blir jag som kvinna rädd för att det råkar gå en kille/man bakom mig när det är mörkt ute och ingen annan syns till. Det är jävligt illa att det ska vara så, och hur stark och förberedd jag än känner mig om någon skulle hoppa på mig vet jag att jag inte skulle vara det om det nu någon gång faktiskt skulle hända.

Dom jävlarna ska skjutas. Gårdagens grammisar för årets textförfattare och årets kvinnliga artist vanns med all rätt av Annika Norlin.

Kommentarer
Postat av: Fotograf

Och i Mörarp blev jag skuggad med bil för tre år sedan under en halvtimme. Visade sig "bara" vara företagsspioneri, men dock obehagligt. Synd att företagets chef inte fortsatte förfölja mig då polisen gärna ville ge mig en hjälpande hand.

2008-01-15 @ 01:09:03
URL: http://stilbild.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0