Ett förbannat ord.

Ett ord fick mig att verkligen slungas tillbaka till verkligheten i Sverige. Kalkylering stavas det, och jag ska försöka ägna mig så många timmar som möjligt till det innan jag åker tillbaka i Kalmar. För väl där blir det flytt och mina inredningsnerver kommer att rycka till ordentligt i ett tomt rum och fulla lådor och sporadiska möbler, sen blir det tenta och tentafest två dagar innan tentan som innehåller detta förbannade ord. Det är dock inte lätt att ägna sig åt denna form av ondska då jag befinner mig i ett förvirrat tillstånd tillsammans med något slags virus som inte vill bryta ut och det toppat med en koncentrationsförmåga som till och med gör det svårt att skriva ett simpelt blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0