Gott nytt år.

Jag hoppas att min och Ewas gemensamma nyårshälsning kom fram till våra kära Hultsfredsvänner. Efter att den var skickad åkte vi och Luke in till Helsingborg och firade tolvslaget vid rådhuset i sedvanlig ordning (för min del) med en flaska champagne. Det var fint. Sedan gick vi till PL13 som förvånansvärt men skönt nog bara var halvfullt. Dit kom Jonathan och sen kom Jens och Patricia förbi en sväng och Stuart joinade oss även. När de stängde följde vi med Stuart på efterfest innan vi begav oss hemåt. Jag kan i ärlighetens namn säga att det var den bästa nyårsaftonen på väldigt, väldigt länge. Jag hoppas att alla som läser detta har haft en underbar nyårsafton och jag önskar alla ett gott nytt år. 2008, kan ni tänka er? Jag är förväntansfull, och väldigt glad att det jävligaste året någonsin ligger bakom mig.


Kommentarer
Postat av: Robban

Sjukt sen är jag med mitt svar, men ändå. Gott nytt år på er med!

2008-01-03 @ 18:41:12
URL: http://scarecrowman.blogg.se
Postat av: Åsa

Men jag är ju glad, ville att du också skulle bli det för jag dedikerade ett heeeelt inlägg till dig :)

2008-01-04 @ 11:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0