Heath Ledger.

image94


När jag tidigare ikväll äntligen skulle sätta mig och titta på "I'm not there" skrev Josefin till mig att Heath Ledger var död. Det gick en ilning genom kroppen, ni vet när det bara känns sådär overkligt. Det är otroligt ledsamt och lika tragiskt varje gång en så ung människa dör och det berör mig starkt varje gång. Han blev 28 år och lämnade efter sig en tvåårig dotter. Han lämnade även efter sig en fin karriär som skådespelare i underbara filmer såsom A Knight's Tale, Brokeback Mountain, Lords of Dogtown och många fler. Tragiskt.

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Instämmer. Fick en klump i halsen nu i morse när jag läste det. Tragiskt.

2008-01-23 @ 11:31:15
Postat av: D

Jag tycker att han blev för gammal.

2008-01-24 @ 18:44:58
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHA!!! Jag satte tusen spänn mot mig själv att Daniel skulle skriva något koncist omänskligt och gissa om jag VANN!!!

ps. Kin> Jag känner precis lika dant och jag grät till om med för att det är så jävla onödigt och hemsk, fucking-accepterande-hollywood-drogkultur gör mig superpissed.

2008-01-27 @ 00:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0