Konsertminnen och förfest.

Sitter och lyssnar på Arcade Fire's Neon Bible och tänker tillbaka på konserten i somras. Den var ju så satans fantastisk. Jag, världens bästa Ewa och de underbara amerikanska pojkar Justin, Jared och Jason som vi fick äran att lära känna under ett par veckor. Det var vi och öl och den mysigaste arenan jag någonsin varit på konsert på. En riktigt arena, en romersk sådan. Och den franska sommarnattsvärmen och månen som lyste över oss. Fantastiskt. Och här sitter jag i sunkiga kläder och dricker kvällens första öl. Nu blir det dusch och förfest i the Dungeon, men först ett glas rött och vinyl hemma hos Daniel. Kalmar börjar rätt bra den här terminen ändå, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0