Lördagsplugg.

Jag tror att det vilar en förbannelse över mig och omtentor. Särskilt i kalkylering. Dels så drabbas jag av koncentrationssvårigheter, motivationen lägger sig på marken och dör och sedan brukar det hända saker omkring mig som bara inte går att inte bry sig om och lägga tid på. När jag tänker efter så gäller det där inte bara omtentor, utan alla tentor. Däremot måste kalkyleringen vara extra cursed - nu har jag drabbats av den förkylningen som vägrat bryta ut under hela veckan, därmed är jag ännu segare samt har ont i huvudet och halsen. Förhoppningsvis kanske lite divisionkalkylering, internredovisning och ABC-kalkyler tränga sig igenom det onda och fastna i mitt huvud ändå. För den här lördagen, mina vänner, ska jag tragiskt nog spendera i pluggandets tecken. Fast först ska jag till H&M och shoppa upp resten av mitt presentkort.

Kommentarer
Postat av: Robban

You gotta hate the kalkylering... But you gotta love the H&M

2008-01-12 @ 16:38:58
URL: http://scarecrowman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0