Nytt hem, inget internet.

Så var man nyinflyttad i Kalmar igen. När jag kom vid ett igår hade grabbarna redan varit och hämtat våra grejer i förrådet, och var på plats utanför mitt, Jens och Daniels nya hood. Med andra ord var det bara för mig att dumpa min tunga resväska och börja bära. Som resultat har jag väldigt ont i händerna idag. Hur som helst så gillar jag min nya lägenhet, den är ganska liten men efter ett besök på IKEA ska jag nog kunna fixa det ganska mysigt där. Det känns betydligt bättre än för ett år sen när jag flyttade in i Gladan i alla fall. Kanske mest för att jag har ett eget litet (väldigt litet) kök. Internet har jag inte skaffat än, utan det får vänta tills jag får min nätverkskabel som jag så fint glömde kvar i Helsingborg. Nåväl, kanske är lika bra för min del, en välbehövligt paus från denna ondska.

Nu ska jag plugga kalkylering. Ikväll vid sex kommer Sara, ikväll vid halv nio kommer Frida. Och imorgon desto fler med tillhörande återföreningsfest. Det blir fint det. Men först måste jag gå igenom internredovisning och investeringskalkyler, antagligen är det de delarna min framtid hänger på för tillfället.

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =)

är du inte medlem i gratisbio ännu ? då tycker
jag att du ska bli det nu. genom gratis bio samlar du in poäng som du sedan kan byta mot biocheckar eller varför inte present kort på olika affärer som kicks hm stadium ur & penn och en massa andra.
poängen samlar du genom att klicka på olika länkar , beställa nyhetsbrev. det bästa av allt det är gratis med ! många sådana här sidor finns och visst är det jobbigt att hoppas på mycket men
få så lite ? men jag kan lova dig att denna sidan
håller alla förväntningar man har. så se till du med bli medlem, börja samla poäng. och du glöm inte och värva dina vänner, en värvad vän ger 200 poäng , alltså om du värvar två vänner har du en hel biobiljett.

kram på dig

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-01-17 @ 13:56:28
URL: http://www.someones.blogg.se
Postat av: Anna

Skönt med lägenhet så du slipper korridor! Tiden i Kalmar kommer nog att gå snabbt, sen kommer du ha västa coola praktiken på något perfekt ställe! Lycka till med tentan (ryser när jag tänker på kalkylering) och ha det så kul på återföreningsfesten! Kram

2008-01-17 @ 18:11:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: Åsa

Du, jag har inte hunnit ringa dig idag och vi ska sticka iväg nu. Jag ringer imorgon ett tag innan vi åker (typ vid elva-tiden), så du får säga vad vi ska ta med. Puss på dig!

2008-01-19 @ 19:11:36
URL: http://ausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0