Också en dag bara trillar dom in.

Jag kom till Kalmar som obehörig, men så plötsligt bara trillar poängen in. Idag fick jag tillgodoräknat mina poäng från i höstas, samtidigt som jag fick reda på att jag klarat min kalkyleringstenta. Ett och ett halvt år av ångest är äntligen över. Nu ska jag bara klara min fjuttiga org B-tenta för att ligga helt rätt, och det gör inte så mycket för så snart dagens poängpott är registrerad får jag mina otroligt efterlängtade och välbehövliga csn-pengar. Skönt. Och organisationen klarar jag nästa gång, det vet jag.

Åh, så skönt. Och vad kan bli bättre än att fira med tårta? Richard fyller 22 år idag och det ska firas. Stort grattis, min vän.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vad skönt att du klarade tentan! Vad fort ni får reda på resultat, kommer få vänta minst en vecka till innan jag får veta om jag klarade min marknadsföring.. FÖrstår vilken lättnad du måste känna! Du är så duktig. Puss

2008-01-29 @ 10:13:58
URL: http://ausa.blogg.se
Postat av: ewa lee

congrats pumpkin pie. du är bäst. saknar dig. massor.

puss.

2008-01-30 @ 08:11:43
URL: http://ewalee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0