Oväder och framtid.

Det är glashalt på gatorna, det blåser storm och det regnar i tre minusgrader. Det verkar som att jag är fast i Mörarp ikväll, vilket suger ganska hårt då jag tänkte ta mig in till stan för att gå på bio och ta några öl med Stuart. Men icke. Nu får jag sitta här där jag ska spendera en och en halv vecka till innan jag förflyttar mig till Kalmar. Jag längtar. Eller egentligen inte, för jag vill absolut inte dit, men det ska ändå bli skönt att komma iordning igen. Helst av allt vill jag bara förflytta mig fram ett halvår, ha gjort C-uppsatsen och ha min tid i Kalmar avklarad för alltid och ha praktikplats i New York City att se fram emot. Vi får väl se hur det blir med allt. Det blir ett spännande år.


Kommentarer
Postat av: Ida

det kommer bli till det bästa! det hade vart kul att se er igen men kalmar är inte stället för mig. ni får komma hit :)

2008-01-06 @ 15:52:08
Postat av: D

Jag får bara ångest när jag tänker på allt som ska göras.

2008-01-08 @ 15:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0