Snor och Carolina Gynning.

Jag blir sällan förkyld. Ja, jag blir sällan sjuk men råkar då och då ut för en halsfluss eller som nu en rejäl förkylning. Inte kul. Det kittlar så mycket i min vänstra näsborre att det gör ont. Jag hoppas att det är lite bättre imorgon då jag ska sätta mig på ett tåg i fyra timmar till Kalmar. Det kan vara bra om jag har någorlunda kontroll på mitt snorande då, vilket jag inte har nu. Det värsta av allt kanske har varit att jag inte kunnat träffa vännerna så mycket som jag velat senaste dagarna eftersom pressen av att plugga hela tiden har legat där också. Nåväl, det går få som det går.

Nu har jag precis tittat på 'I huvudet på Carolina Gynning'. Hon är jävligt skön, måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0