Don't die!

Det började med att mina högtalare sprack. Eller jag tror att dom gjorde det i alla fall. Fast det får jag skylla mig själv för. Sedan började mitt trådlösa nätverkskort lägga av. Dumt. Fast bra samtidigt eftersom jag slapp ha ett distraherande Internet på datorn varje gång vi var på bilioteket och skrev uppsats. Nu sitter jag dock i Norge och datorn har börjat lägga av bit för bit. INTE bra. Särskilt inte när jag sitter inne med taskig ekonomi och framtida planer som kräver pengar. Damn. Överlev, kära dator, överlev.

Jag har alltså bestämt mig nu. Härmed gör jag det även officiellt, även fast jag inte avsagt mig min praktikplats än. Men hur jag än vrider och vänder på det, så måste jag komma iväg. Jag tar dom här månaderna i Norge och jobbar satan, sen drar jag ut i världen. Och med mig har jag världens bästa Richard med mig som sällskap. Kan inte bli annat än bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0