Uppdatering och svett.

Det var det här med att uppdatera bloggen. Eftersom det inte händer särskilt mycket här i Notodden är det ganska svårt att skriva om det också. Igår var jag och mamma dock till beachen härnere vid sjön. Ganska mysigt, faktiskt, och jag fick lite färg. Imorgon bär det av till Göteborg för min del. Det är alltid en extra speciell känsla när man ska gå på en konsert som man haft biljetten till i flera, flera månader. Underbart. Bruce Springsteen. Äntligen!

Annars då? Jo, idag har jag jobbat. Och svettats. Det är typ 28 grader idag vilket leder till att man inte bara känner sig lite halväcklig av allt flott kroppen drar till sig från köket utan även svettas ovanpå det. Ingen mysig kombination när man svettas i mustaschen, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0