Utmaning.

Min gamla Londonroomie Linnea har utmanat mig, och givetvis måste man lyda. Jag tycker att alla kan kolla in hennes blogg, som till största del handlar om uppstartandet av en second hand-butik i Göteborg. Fina grejer!


1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Sommaren 1998 var mitt sista lov innan gymnasiet och antagligen en av mina bästa - först fick jag åka till Köln, Tyskland och gå på konsert med Hanson och min dåvarande högsta dröm gick i uppfyllelse. Veckorna som följde åkte jag med familj till älskade, underbara Italien. Besökte fina Gaeta, mäktiga Rom, häftiga Neapel och Vesuvio och Pompeii. Ingen dålig sommar, med andra ord.

2. Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
Oj, har inga direkta måsten idag - så 1. Vakna och dricka kaffe, 2. Gå till stranden och sola lite, 3. Boka biljett till Göteborg, 4. Bygga upp en MySpacesida till MusicStage.se samt 5. Äta god mat och titta på film.

3. Godis jag gillar?
Rött, grönt och choklad. Nästan alltid, i alla fall.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Först och främst skulle jag dela med mig till familj och närstående. Bjuda med mina fina vänner på en resa någonstans och bara ha kul i en vecka. Klyschig som jag är hade jag gett en hel del till välgörenhet, och säkerligen åkt som volontär någonstans. Annars hade jag antagligen köpt mig en grym lägenhet, och jobbat kvar på mitt drömjobb (för det skulle jag ha då). Sen rest, rest, rest och rest lite till.

5. Städer/orter jag bott i?
Helsingborg, London, Hultsfred, Kalmar, Oneonta och sen en sommar i Perpignan och nu en sommar i Notodden. Sen bodde jag väl en längre tid på vissa ställen när jag var ute och reste också, men det räknas inte riktigt :)

Jag utmanar härmed Ida, Sara, Robban, Calle och Ewa - så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0