Vart ska jag resa härnäst?

Det är konstigt att man har mer att skriva när man inte har något att göra i Kalmar. Jag menar, än när man inte har något att göra när man är i Notodden. För egentligen borde jag ha mer att skriva när jag är här eftersom jag är utomlands och allt.

Hur som helst - jag ska till Way Out West, det är bestämt i min hjärna. Sedan vill jag göra något under andra halvan av augusti efter att ha flyttat ut från lägenheten i Kalmar. Det får gärna innehålla öl, kanske sol och bad och kanske fina saker att titta på. Jag har fått en inbjudan till Istanbul med gratis boende i stan och på en ö utanför och med fria bilturer vart jag än vill åka. Det låter lockande, men jag tror att turken bakom inbjudan har andra intutioner än vad jag har. Så - om någon har något förslag på resmål och om någon vill följa med - tell me!

Kommentarer
Postat av: ewa

lule. och endast lule. komsi komsi.

2008-07-12 @ 22:02:00
URL: http://ewalee.blogspot.com
Postat av: ida

Tank vad smidigt det vore om du hade haft en kompis i London som saknade dig.

2008-07-13 @ 10:01:50
Postat av: D

Tänk vad smidigt det vore om du hade haft en kompis i Europas näst största stad...! ;)

2008-07-13 @ 16:42:25
Postat av: Gabriella

Du kan ju alltid åka tillbaka till Göteborg för att se dom här, The Script, på Liseberg den 22 Augusti. Ett irländsk pop/rockband.

Deras hit "We Cry" och "The man who can´t be moved" är några av tiospåriga albumet The Script ( deras tredje singeln släpps i höst)



Dem har tidigare samarbetat med The Neptunes och många andra. Tre skickliga musiker som gör grym musik och har tidigare skrivit låtar till flera andra artister.



Kolla in, vettja :

http://www.thescriptmusic.se

2008-07-21 @ 14:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0