Ankomst: Hultsfred.

Ja, tog mig relativt smärtfritt hit under eftermiddagen och efter ett extremt jobbigt ölsläp till Stålhagen begav jag och Robban oss ner till festivalområdet. Vid incheckningen fick jag först ett band, som var fel, sen ett till som dom trodde var fel och slutligen ett AA-band. Sedan visade det sig att jag faktiskt skulle ha det coolaste bandet ändå, XXAA. Yay. Hur som helst fanns det inget direkt att göra, så vi hängde lite med Malin och jag åt en svettig ostmacka innan vi tog en öl i Paradiset. Nu är vi tillbaka i Stålis och ska snart bege oss ner för mer öldrickande. Jag känner på mig att det blir en fin kväll, helt enkelt. Hultsfredsfestivalen 2008 har börjat för min del - 8:e året i rad, och alltid lika fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0