Dylan my love.

image106


Jag fick idén om att kolla om alla Beverly Hills 90210-avsnitt för ett tag sedan. Nu när uppsatsen är inlämnad har jag äntligen haft tid över för att faktiskt se serien. Och oj vad skoj det är, vilken nostalgi. Jag var åtta år gammal när jag började titta på serien, och jag var så kär i Dylan att jag till och med fick en Barbiedocka i form av honom julen 1993. Samma år, när jag fyllde elva några månader tidigare, fick jag en lifesize poster med honom, vilken jag fortfarande har kvar nedstoppad i någon gammal låda. Dylan McKay, min drömman. Och jag var så stolt över att jag kunde hela castens riktiga namn. Herregud, vilken mes jag var. Och är.

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Nu är han ju min iofs... Så håll tassarna borta!
Jag var med väldigt stolt över att kunna allas namn. Och mes var jag. Och är jag. =)

2008-06-01 @ 14:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0