En härlig tisdag.

Ja, det har varit en förvånansvärt bra tisdag idag. Robban väckte mig vid tio och först blev jag lite ledsen för att jag inte fick sova tills jag vaknade av mig själv. Men sen insåg jag att jag var pigg nog att traska med honom till skolan. Några ärenden och en kaffe i solen senare träffade vi på Daniel på väg hem. Sedan begav jag mig med honom och Jens och Grottpojkarna till Slottsparken där vi åt glass, solade och blev kompisar med diverse ankor och svanar. Trevligt. En tur på byn senare hade vi även inhandlat bubbel till morgondagens festligheter, samt provat hattar hos en frenetisk dam i sina bäst år. När jag och Jens var på väg hem skrev grabbarna att dom fastnat på Krögers när dom gick hem, så det var bara att vända tillbaka och dricka en öl. Det hela blev inte sämre av att Richie bjöd oss som examenspresent - tack tack.

Nu har jag provat outfiten för imorgon, lite fin måste man vara när man helt tar sig in i akademikernas värld. HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0