Midsommar.

Skåne, regn, midsommar. Precis som det ska vara. För en gång skull är jag ganska glad att jag inte ska på något festligt midsommarfirande à la dansa runt stången och börja dricka öl alldeles för tidigt. Det känns som lagom idag, ska in till stan om ett par timmar och träffa Hanna, Stuart och Caroline - sen tar vi båten över till Helsingör och äter på Madame Sprunck. Visst är det kul med midsommar, men det regnar ta mig fan alltid. Inget undantag idag - det öser ner och nyss haglade det lite också.

Dagens största nyhet enligt min kära gamla vän Aftonbladet är att Westling flyttar till Drottningholm. Behöver jag ens säga en gång till hur illa jag tycker om blaskfanskapet?

Hur som helst - Glad Midsommar till er allihopa! Hoppas alla får åtminstone lite färskpotatis och sill, och kanske framför allt öl och den sedvanliga (och äckliga) nubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0