Snabbvisit i Skåne.

Sitter och tittar på Fort Boyard, dvs. orginalet och därmed den franska versionen av Fångarna på fortet. Faktiskt mycket underhållande såhär på midsommardagsnatten när man sitter ute i Mörarp och inte riktigt vet var man ska göra av rastlösheten. För konstigt nog infinner den sig även här. Hur som helst - gårdagen blev väldigt mysig och icke-traditionell, precis som vi ville ha det. Imorse fixade Stuart ännu en av sina underbara frukostar och sedan hängde jag med de fina tu fram tills att min syster kom och hämtade mig och vi gick och tittade på Sex and the city. Mycket bättre än jag trodde den skulle vara - skratt och lite blödiga tårar och applåder i slutet.

Imorgon bär det av till Ängelholm där jag får hänga med fina Josefin och Kikuyu. Kan inte förstå att det är sex månader sen vi sågs sist, i USA. Åh, det kommer att bli en fin dag. Och på måndag bär det av mot Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0