Ölands Djurpark.

Sötaste geten ever.

Igår gjorde jag, Richard och de två Jensorna en utflykt till Ölands Djurpark. Sådana dagar borde man ha oftare. När vi kom dit gick vi först några timmar och tittade på alla djuren och jag fick testa min nya kamera. Jag pratade med djuren, fick sådana moderskänslor för en get (den söta varelsen på bilden ovan) att jag ville packa ner honom i ryggsäcken och ta hem honom, vi åt världshistoriens dyraste skabblunch, sen åkte vi karuseller och till sist badade vi i någon timme och åkte rutchkanor. Mycket trevligt, helt enkelt. Nu känner jag mig lite sjuk, men det är nog den underliggande förkylningen jag haft i kroppen i flera veckor nu. Jag ska kurera mig lite idag med öldrickande och första matcherna i EM med pojkarna - jag får ju inte till festivalen. För på måndag bär det av mot Hultsfred och öl och fest och sol och musik och fotboll och jobb i en vecka. Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0