Vad hände där?

Den förbannade FRA-lagen röstades igenom och Sverige åkte ur EM. Men gud, vilken kul dag. Lägg på den tidigare nämnda ångesten och diverse annat så kan det vara en av de sämsta ever.

Packningen gick hyfsat, jag orkar verkligen inte. Det är ungefär tionde gången i ordningen sedan jag gick ut gymnasiet. Orkar inte packa ner mitt liv ännu en gång, jag har gjort det så många gånger förr och för varje ny gång känns det ännu värre än förra gången. Varför, kan man fråga sig? Det är ju kul när det händer nya grejer. Jag är nog mest rädd att det inte alls ska bli som förr, även fast jag vet att det aldrig kommer att bli precis samma, så kommer människorna i alla fall följa med mig och det är det absolut viktigaste.

Fan vad deppigt och miserabelt det låter. Men jag känner att den här bloggen behövder det ibland också - ni vet, för att förstå hur roligt livet kan vara ibland måste det vara lite dekadent och jobbigt då och då.

Kommentarer
Postat av: Ida

Maste finnas lite svackor for att uppskatta topparna. Du klarar dig galant, upp med hakan. Vi finns kvar (och du vet vilken gedigen bunt vi ar)! :)

2008-06-19 @ 10:21:01
Postat av: D

Jag ska nog skriva ut alla mail jag skickar och stoppa dem i en stor låda, adresserad till FRA.

2008-06-19 @ 19:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0