1/3 klart + återförening.

Arbetet skickades in 16.09. Några minuter försent, men det gjorde inte så mycket. Jag spelade "We are the champions" för min grupp. Tyckte att dom var värda det efter att jag de sista tre timmarna satt och var extrem ord- och meningsuppbyggnadsfascist. Men för helvete, det går ju inte att skriva hur som helst. Några timmar senare fick vi ett vänligt svar tillbaka och en helt fantastiskt underbart rolig hemtenta som ska lämnas in nästa tisdag. Innan dess ska presentation förberedas och sedan även göras, på torsdag. Och allt detta i en 4-poängkurs. Gapa, svälj, skriv. Hur som helst har det varit riktigt trevliga veckor, vi har fått lära känna våra klasskamrater för en gång skull, vilket är extra förmånligt för oss då vi alltid varit outsiders från Hultsfred. Dock inte sagt att vi är mer BBS nu, men vi har väl kommit på att dom inte var idioter, och dom har kommit på att vi faktiskt både var smarta och roliga att umgås med.

På fredag är det reunion med Våldsam Masturbi i The Dungeon. Tyvärr kommer vissa medlemmar att avsaknas, men däremot kommer fin-Sara på besök igen och det kommer att bli en hejvild releasefest då demosen äntligen släpps. På kassett, givetvis. Jag har även förbeställt en tröja.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill ha en troja!

2008-03-12 @ 09:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0