Ännu en helg i studiernas tecken.

Imorse begav jag mig till biblioteket för att fortsätta att skriva på projektuppgiften med min grupp. Jag bjöd på fika i form av dammsugare, till de andras glädje, och under de fyra timmar vi var där hann jag med att visa mina kunskaper i att vika 20-lappar till skjortor samt dela med mig av diverse dåliga skämt och konstiga saker jag har för mig. Jag tror att dom tycker om mig dock. Antingen skrattar de med mig eller åt mig men så länge de skrattar är jag glad. Hur som helst kom jag hem och dammsög hela lägenheten, håller just nu på att tvätta och skriver samtidigt på uppgiften. Härliga lördag. Tur att man får dricka vin ikväll i alla fall, även fast vi åter ska samlas elva imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ida

Underbara unge hihihi! Naturligtvis skrattar jag med dig :)

2008-03-09 @ 11:41:10
Postat av: tindraz

Vika 20-sedlar konsten besitter jag med. Det är nog därför vi funkar så bra ihop. ;)

2008-03-11 @ 01:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0